16 Mart 2010 Salı

Sevgili İzmirliler...

Sevgili İzmirliler,

Kusura bakmayın ama sıktınız artık. Geldiniz buralara yıllar oldu hala ayak uyduramadınız.

Farkında mısınız bilmiyorum ama sizin dışınızda kimse bin yıllık simite, çekirdeğe, sigortaya, yıllığa gevrek, çiğdem, asfalya, andaç gibi isimler takmıyor. He sizin dışınızda kimse de kumruya tapınmıyor dünyada. Anlıyorum memleketinizde öyle deniyor ama gidip yerleştiğiniz yerlerde denmiyor. Üzücü evet. Ama kader ne yapalım…

2010 yılına geldik be sevgili İzmirliler. Neden bu ısrarınız? Izmir’de ülke kurun mesela, diliniz olsun. Hı? Olmaz mı? Vizemizi alır geliriz sizi ziyarete vallahi yalnız bırakmayız.

Yani siz de çok üstümüze geliyorsunuz kabul edin. Sahilllerimiz kötüymüş, kızlarımız çirkinmiş. Eh elimizde bu var, bizim kızlarımız da çok şükür Quasimodo soyundan gelme değil. Ama mesela madem hiç beğenmiyorsunuz bir tek İzmirli kadınlarla birlikte olun. Hem ilerde ari ırk olursunuz fena mı?

Tamam kabul. Sizi aslında seviyorum. Gavur İzmir olmanızdan falan çok hoşlanıyorum. Rahat insanlarsınız, neşelisiniz, İzmir çok güzel. Ama bakın Antalyalılar’a, Bursalılar’a, Vanlılar’a, hiç onlar “Aa leblebi de ne demek? Biz bizim orda ona didem diyoruz” diye tutturuyorlar mı?

Yani demem o ki sevgili İzmirliler biraz sıkıldık biz.


Çok öptüm, bay.

Sinem Dönmez

6 yorum:

Sera

çok haklı bir noktaya parmak koyulmuş, kesinlikle katılıyorum.

Ozan Tortop

Çok sevdim bunu ben. :)

Adsız

bayağ saydırmışın bize yahu=) farklılık iyidir,renk katıyoruz işte hayatınıza itiraf et hadi=) gel bigün ağırlayalım seni,kahvaltıda boyoz akşamına bira çiğdem yaparız kordonda,o derecede misafirperveriz hani=)

Özlem Gürses

Bu haklı serzenişte sonuna kadar katılmakla beraber şu an İzmirde yaşan bir Ankaralı olarak can çekişiyorum yahu. Tamam siz çekirdeği çiğdem diye benimsemiş olabilirsiniz buna da lafım yok ancak neden sizden başka her yerde çekirdek ya da yıllık ya da sigorta dendiğini bir türlü kavrayamadınız acaba?

batiya acilan tencere

kesinlikle çok doğru bir tespit :)

"Güneşin Kızı"

kismen izmirli bir insan olarak hem cok guldum hem de neden bu kadar bozuldugunuzu anlamaya calistim... evet degisiktir kullandigimiz kelimeler, uslubumuzda farklidir... bazen abartiyor olabiliriz ama ne gerek var bu kadar celallenmeye? :) atmasin asfaryalarin cabucacik ;)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO