10 Mart 2010 Çarşamba

Sevgili Karma

Sevgili Karma,

Seni insanlar Tarkan’ın bir albümünün ismi olarak tanımış olsalar da ben önceden bilir fakat temkinli yaklaşır, uzaktan seyrederdim. Pozitif enerji ver, o sana geri döner mottosuyla hareket ettiğin için ve bu da karşılıklı bir alışveriş içerdiği için pek sevemezdim seni. Felsefe de çıkar ilişkisi mi olurmuş canım derdim.

Sonraları insanların;

* Ay ben pozitif düşündüm 4 kilo verdim.
* Vallahi meme kanseri olmuştu kuzenim, ilaç kullanmadan geçti. Sırf pozitif düşündü
* Karma ile eski sevgilimi geri kazandım vs. gibi laflarını duyar oldum. İnanmaya başladım sana.

Dedim ki; “Kader’cim, sende pozitif düşün, ne kaybedersin?”. Başladım hem gelecekteki aşk hayatım hem iş hayatım hakkında pozitif düşünüp hayaller kurmaya. Velhasıl kelam, hiçbir faydasını görmedim! Aylardır peşinden koştuğum, gönül telimi titreten çocuk gitti kendisine 40 kiloluk bir sevgili buldu. Tam üç yıldır hayalini kurduğum fotoğraf makinesini hala alamadım.

Karma, sen nasıl felsefesin söyle çabuk! Düşünceler arasında ayrım yapıyorsun, dilediğine verip dilediğine vermiyorsun, genelde Amerikan vatandaşlarına Secret bilmem ne ayağına yardım ediyorsun, ayrımcılık yapıyorsun. Seninle işim bitmiştir, geçmiş ola!

Soyut şeyler öpülmez.

Bay.

Kader Kılıç

2 yorum:

pandora

+rep
wuhuu.

Oya'nın Kızı

Kader arkadaşıma gönülden katılmakla birlikte "ben çok şanssızım" düşüncesini aklından atarsa "Tarkan'ın Karma Felsefesi" :) biraz da işe yarar gibime geliyor.

ÖptümBay lol

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO