7 Mart 2010 Pazar

Sevgili Kucuk Kadinlar'in Senaristleri(ve digerleri)


Sevgili Kucuk Kadinlar'in Senaristleri(ve digerleri);

Oncelikle sizi GELMIS GECMIS ENN KOTU TURK DIZISI'ne tuzlarin en buyugunu atmis oldugunuz icin can-i gonulden kutlamak istiyorum. Siz olmasaydiniz bugunku duygularimiz, ancak dunku duygularimizin olu kabugu olurdu, icimiz boyle nefret duygusuyla dolup tasamazdi, hatta ve hatta su an blogumuzda bu satirlar olmazdi. Lutfen sizin vasitanizla yayinda ve yapimda emegi gecen herkese kaymama izin verin, ozellikle de casting'te parmagi olan ekibi buradan kocaman opuyorum, en uyuz, en antipatik karakterleri bulup bir araya getirmem gerekirse bir gun suphesiz ki onlarin kapisini calarim.

Diziyi izledigimden degil, diziyi gercekten izlemiyorum. Ki hayir inkar degil benimki, zira sahsi blogumda 'Turk Dizisi Izlemek Utanilacak Bir Sey Degildir' adli akademik makalem bile var. Izlemiyorum, cunku izlemek mumkun degil! Yani saka degil bu, neler yapildi su ulkede, su Turk televizyonlarinda, ama asla hakkinizi yemek istemem gercekten bu kadar kotusu olmamisti. Izlemeyen halimle bile bunu gozlemleyebildim ve acilar icinde kivrandim halkim gibi tv karsisinda reklamina bile her denk geldigimde.

Nezlinizde Turk Edebiyatini sular seller gibi ezberleyip dunya edebiyatina gecen kanallarimizi da opmek isterim. Ben Louisa May Alcott soyundan gelen bir birey olsam da azicik esinlenmeden bile suphe duysam Turkiye'ye giden ilk ucaga atlar, Kanal D'yi yakar, evime donerim. Ayrica kanali ilerde Good Wives ya da Little Men'i de uyarlama ihtimallerinin kabuslarima girmesi uzerine bu ataktan sonsuza dek men ederim.

Kanal D beni dinle; 2000'lerin basindan beri hangi diziyi yayina soktuysan tuttu, boyle seylere bariz olarak ihtiyacin yok, tum kanallarin iligini kemigini kuruttun, gozunu seveyim su diziyi yayindan kaldir. Ayni ulkede olmayip, hic denk gelmeyen beni bile rahatsiz ediyor. Evet senaristler, gozunuzun onunde yaptim bakin, arkanizdan is cevirmedim, ocaginiza incir agaci dikmek icin elimden geleni yapiyorum, adam olun da kizlarin hepsini oldurun, berbatliginiza yakisir bir final yazin ve bitirin su diziyi, gorelim hadi sizi, Turkiye sizi sahalarda sonsuza dek gorecek nasilsa.

Tum asabiyetimle optum, bay!

Eda

2 yorum:

sevgili

KanalD sesini duydu heralde,dizi stara geçmiş.Demek bu konuşmanın olması gerekiyormuş.Mümkünse stara da çemkirebilirsin.evet =)

eda demir

hadi canim!

vay be, Sera'nin ucuguna yazdigim mektubun merhem olmasindan sonra bir de bu ha!

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO