9 Mart 2010 Salı

Sevgili Blog Odulleri

Sevgili Blog Odulleri,

Oncelikle odullerin odulusun, seni cani gonulden tebrik ediyorum. Nasil da geldin tam zamaninda, cok da ihtiyac duyulan bir seyken ortaya cikiverdin. Ama sen de takdir edersin ki simdi ben seni burda ovmeye baslasam blog'umuza ihanet etmis olurum, okuyucu kaybederim, adim kotuye cikar ve basima kotu seyler gelir. Burda ancak sikayet edip, cemkirebiliyoruz o yuzden burda olma sebebini merak ettigini gozlerinden anlayabiliyorum. Biraz korkuyorum da aslinda senden, Bö! falan yapiyorsun arada, neyse.

Soyle otur bir soluklan derim, girecegim konuya. O birbirinden guzel kategorilerin var ya, hangisinden sahalara ciksak diye hayran hayran baktigimiz, iste onlar eksik bizce ya! Yalniz ve guzel ulkemde hala gulebilen insanlar var, mizah var, eglence var. Oyleyse sende neden mizah veya eglence adinda tatli mi tatli bir kategori yok, sorarim sana? Bizim 10 parmagimizda 10 marifet var belki, yeri geldi halkimizi aydinlatmak icin kiyafet kritigi de yaptik defalarca, olduk mu moda blogu? Bozulan ipod'a da mektup var burda, olduk mu teknoloji blogu? Ya da ben gelecek mektubumu Mustafa Sandal'a yaziyorum, olacak miyiz Kultur Sanat blogu? Hayir yani son 4-5 gunde de yirtilmiyor ki olaydan, hemen Toyota'nin son olayina yazayim bi mektup, olalim sana otomobil blogu. Ama bizim icimiz disimiz bir, soyluyoruz acik acik, mizah olsun eglence olsun, boyle son derece gerekli kategoriler de olsun!

Bu ulkenin zaytung'u var, sezyum'u var, optum bay'i (öhöm) var, jokerler'i var, daily e-motions'i var, ohoo daha var cok! Belki de kategoriler 'fayda saglama' odakli belirlenmistir ama eglenmek, gulmek de insanlara fayda saglar yahu!

Icinde tutamayan blog cok optu, bay!

Eda




not: Muzik Bloglari da olsun hem! O da cok cok fayda saglar :)

EKLEME: ERTESI GUN KATEGORIYI EKLEDI BLOG ODULLERI EKIBI :)

3 yorum:

jokerler

Konuş Eda konuş! Halkın sesi! :)

Lokum Hanim

Ne guzel demissin hakkaten duysun birileri de artik bizim de soyle muzik bloglarimiz,.. olsun :)

eda demir

insallah o da seneye artik :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO