15 Mart 2010 Pazartesi

Sevgili Optum Bay Okuyucusu Erkekler


Sevgili Optum Bay Okuyucusu Erkekler,

Bir tespitimin arkasindan kendimi burada buldum, siz de su an burada oldugunuza gore acik acik konusabiliriz. Ablalar siz de hosgeldiniz ama lutfen gecin soyle oturun bir yerlere. Beyler biraz bozugum size, bu agir imaj, bu 'sen beni tanimazsin bilirim de soylemem' tavri, nereye kadar yani. Egleniyoruz surda, biliyoruz acip okuyorsunuz su satirlari belirli araliklarla; sevdiginizi, guldugunuzu, hatta belki ara ara kahkaha attiginizi bile umuyoruz. Ama neden bu +rep verme konusundaki sikinti anlamiyorum.

Bakin hemcinslerime oy yagdirip bizi zirveye tasimak icin parmaklarindan geleni yapmislar. 'Bayanlar onden'i yanlis anlamis olabilirsiniz, onlar 1 like verdiyse siz 5 like verin, gelin siz de yaklasin, hep birlikte hep daha iyiye! Seneye blog olarak odun, komur, baklagil dagitimina da basliyoruz. Nasil evin erkegi evin diregi ise ve basinda olursa biz de sizleri blogumuzun basinda gormek isteriz. Tamam o kadar olmasa bile siz de like verin vallahi su tablo icimi bir fena yapti. Okuyorsaniz 3 kere tiklatin yahu! Surekli hemcins like'i gormek, surekli hemcins begenisi icimi bir fena yapiyor, anliyor musunuz? Daha acik konusmak istemiyorum.

Haydi erkekler like vermeye! Comment yazmaya insallah! Sadece kadinlar cemkirmez, biliyoruz siz de sikayet ediyor hatta ve hatta siz de dedikodu yapiyorsunuz. Neden biraz gevsemiyorsunuz ha?

Hepinizin ellerinden sıktım, soyle buyrun dedim. bay!

Eda

7 yorum:

Volkan

bu yazıda hep karşı cinsin like verdiği yazılmış ama 'erkekler bakın sosyal ortam gelin like verin sizinde kısmetiniz açılır' yazılmamış. halbuse yazılsa öyle bir şey akıncılar gibi dört nala... pazarlama işte ((:

eda demir

bak sen yazmis oldun vallahi.
katkilarindan dolayi tesekkur ederiz :)

Unknown

Bi taş geldi sanki :)

Tayfun

Merhaba edacım.. Malumen sitenin sessiz erkeklerindenim..(edacım diyerek hemen de bi yakınmışız edasına mı kapıldım?)
Bu comment olayı benim başımı çok ağırtmıştır.. Hele öyle zaman olmuşturki sabahın saate bakamadığım vakitlerinde ulan belki biri bi yorum yapmıştır bakiim de hemen onayliim edalarında sedalanmalardaydım..Her neyse ki yazdığım yorumu bitirebilme gücüm hala yerinde.. Site çok güzel ellerine sağlık biz buradayız =)

Rasim

Birileri sizin hakkınızda öptürmüş =)
http://zingocan.com/optumbay-diye-bise.html

εzgi

Sevgili Rasim, çok teşekkürler gösterdiğin için! Gece gece gülümsetti yüzümüzü yazı (:

eda demir

Rasim cok tesekkurler, bayildik :) yazdik oraya buraya :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO