10 Mart 2010 Çarşamba

Sevgili Misafir Çocuğu

Sevgili Misafir Çocuğu;

Ben zamanında böyle değildim! Annemin dizinin dibinde otururdum. Kalkınca yanlış bir şey yaptım mı, annemin bir bakışı yeterdi. Şimdiki çocuklar böyle değil anacığım. Evin içinde durmaz, altını üstüne getirir, annenin umurunda bile olmaz. Evladım şöyle bi’ dursan, akıllı olsan belki seni sevebilirim biraz. Ama nefret ediyorum senden be misafir çocuğu.

Hele o en son gelişinde ojelerimi halıya boca edişin, yatağımın üstünde tepinişin deli etti beni. Bi’ de ben gelmeden gitmişsiniz ya evden bi’ daha çıkma karsıma misafir çocuğu. Benden söylemesi.

Öptüm, bay!

Neslihan Aydin

1 yorum:

ikkus =)

Yani ne denir ki,harika bir tespit!
Hiperaktif adı altına gizlenen o kendini bilmez ebeveynlerin şuursuz çocukları benim de iki çift lafım var size ; Anneciğimin güzel bir özlü sözü yeterli gelecektir " siz de ettiğinizi çekersiniz çocuklarınızdan " diyerek noktayı koyuyorum sevgiler :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO