10 Şubat 2010 Çarşamba

Sevgili Diz Denen Organ...

Sevgili diz denen organ,

Aslında önce adını Hakkı koyduğum dizime yazıcaktım bu mektubu ama büyük düşündüm. Topunuza sövmeye karar verdim.
Diz, sen incinme gibi bir lükse sahip organlarımızdan değilsin. Eğer küçücük bir incinmede 6 hafta hiçbir şey yapamayacaksam ben, sen de incinmeyeceksin. Şımarık!
Sevgili dizim Hakkı önce sana gelelim, nasıl da koşuşurduk bahçelerde hatırlıyor musun? O çılgın danslarımızı? Hani spor yaptığımız zamanları hatırlıyor musun Hakkı?
Tek yaptığım şey, karda yalpalamak ve üstünde birkaç kez spor yapmaktı ulan. Organ dediğin biraz sağduyulu olur, der ki "kızcağız şimdi bissürü acı çekecek, dizlik takıcak, o kaşındıracak, hatta kangren yaparcasına sıkacak, ben en iyisi incinmiyim" Ben seni hiç iyi yetiştirememişim Hakkı. Sana verdiğim emeklere yazıklar olsun.
Ha bunla bitti mi? Hayır. En yakın arkadaşımın dizi benden daha kötü. Eş zamanlı olarak çektiğimiz acılar yüzünden konuşmalarımız artık dizlerimize verdiğimiz tavsiyelerle geçiyor. Halbuki biz niye dizden bahsedelim ki, dedikodu yapardık.

Bak seni son kez uyarıyorum, fiziksel olarak sürekli kullanmak zorunda kaldığımız bir konumdasın, ben de seni yormak istemezdim, kol incinmesi gibi yukarlarda tutmak isterdim seni ama olmuyor. Bu yüzden bir büyüklük yapıp senin bize göz kulak olman lazım. Lütfen.
Hakkı'cım seni öpüyorum, en yakın arkadaşımın 2 dizini birden öpüyorum ama takdir edersiniz ki diğer bütün dizleri öpmeyi düşünmüyorum.

Baaay!
e.

3 yorum:

Unknown

peki her hakkı hakkımıdır bu hakkının?

sevgili

Benim bu sevgili dizden 2 buçuk yıldır çektiğim var sevgili Hakkı dizin sahibi.Aramızdaki bağlar tamamen koptu.Halbuki ben futbol mu oynadım, çok ekstrem bir spor mu yaptım?Yoo hayır.Sadece trambolinde zıpladım ve her bir tarafının bağları koptu.Haftalarca yürüyememeyi ve daha sonra sadece aylarca değnekle yürümeyi bir kenara bıraktım,2 yıl geçti üstünden hala koşmama izin vermiyor.Resmen hayatımı ele geçirdi en küçük olayda ama benim dizim sorunlu demek zorunda kalıyorum.Şu 2 yıl boyunca koşamadığım için kaçırdığım ulaşım araçlarının yenisini beklerken geçirdiğim süre boyunca 20 tane hd film inerdi ve ben onlar izlerdim.
Gerçekten çok sinirliyim sevgili öptümbaycılar.Böyle diz öpülmez ama yine de öpeyim de geçsin.Bay.

εzgi

Kubilay hakkı değil valla (:
Sevgili, çok geçmiş olsun, öyle eklem olmaz olsun.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO