9 Mayıs 2010 Pazar

Sevgili Sarı Renk

Sevgili Sarı Renk,

Madem dunya uzerinde hic kimse seni sevmiyor, sen neden varligini surduruyorsun? Biliyorum sizin camiada dogada var olunca bir daha ortaliktan kaybolmak diye bir sey yok. Ama sen yine de tum haklarini sana yakin olanlara, yani samimi oldugun arkadaslarina devredip gidebilirsin. Konus turuncu ile kirmizi ile falan, onlar senin yaptigini zaten yapabiliyor, kapsiriyorlar seni.

Hayir, 100 kisiye sorduk 100'u de renge bak ya amma da igrenc dedi. Ben senin yerinde olsam istenmedigim yerde kalmazdim. Bir gunesin arkasina siginip bu kadar onursuz olmak hos degil. Sen hic zenci kadinlar disinda senin rengine sahip olan bir kiyafeti bir insanin satin aldigini gordun mu? Dekorasyonda veya baska bir sey icin hic kabul gordugunu gordun mu? Goremezsin cunku sen sarisin.

Benim seninle bir sorunum yok yanlis anlama, ama biz burada halkin sesi olmak zorundayiz. Baya baya igrenc bi renksin, kabul et. Yuzune soylemek gibi oldu ama yuzsuz oldugunu belirtttigim icin o konuda da icim rahat.

Optum ama lafimi da soyledim, bay!

Eda


göz kamaştırıcı

4 yorum:

pippi haşmet

Bir zamanlar sarıdan nefret ederdim. Sonra sonra çok sevdim nedense. Yine de tercih ediyor muyum, hayır.

Gözü yormuyormuş sarı renk. Siyahla da pek uyumludur.

NiLaY

hiç kullanmıyorum ben sarıyı ne gardıropta ne de dekorasyon, şans versem mi acaba :)

eda demir

bence verme, hak etmiyor :)

Unknown

ben kullaniyorum. daha yenicek bi kol saati aldim kocaman kadrani da sari bole cirt sari super

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO