10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sevgili Facebook...

Sevgili Facebook,

Seni çok fazla tutmayacağım, birkaç diyeceğim birikti. Düşünüyorum da Facebook, ilk açıldığın zamanlar heyecanla üye olmuştum. Amerika'daki en yakın arkadaşım bahsetmişti senden, daha rahat fotoğraflarına bakarım, daha çok haberdar olurum diye üye oldum. Başlarda sevdim seni, yalan değil. Ama sıktın be Facebook. Sürekli bir değişim, sürekli bir gerilim.

Keşke eski haline geri dönsen, sürekli bir reklamın parçası olmandan çok sıkıldım artık. Hem zaten artık inandırıcı da değil, yok şu oyun, yok bu kampanya. Nerdeyse hepsi aynı, nereye kadar Facebook?
Keşke eski haline geri dönsen de 1 yıl içinde kaybolup gitsen hayatımızdan. Sevmiyorum seni, bayağı nefret ediyorum. Hem saçmasın, hem de ahlaksızsın. Sen kimsin ki bize sormadan profilimi değiştiriyorsun, bilgilerimi yayınlıyorsun. Sinsi!

Ama işte bizim de elimiz mahkum, iki tane yönetici olduğum grubum var orada. Hem malum herkes orada artık. Sen kimsin ki diyoruz ama malum herkes sende.
Senin tek toplu mesaj atabilme olayını seviyorum Facebook, başka da iyi yanın yok.

Yani istemeye istemeye öptüm bay! Ama lütfen bay artık.

e.

3 yorum:

eylul_enise

katılıyorum çok doğru bay sana facebook

whoi

moda işte hepsi, yok facebook, yok twitter yok friendfeed... sineğin malum nesneye üşüşmesi gibi herkes toplanıyor...bunlar biter yeni bir halt icat edip bazı zibidileri zengin ederler...öyle devam eder...

sevmiyorum, bilakis tiksiniyorum...

şuşi

feysbuku seviyorum. bütün oyunları iptal ettim. kimin ne oynadığını bile görmüyorum :) çok şahane.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO