11 Mayıs 2010 Salı

Sevgili Bahar Alerjisi

Sevgili Bahar Alerjisi,

Hoş geldin… Her ne kadar seni özlememiş olsam da, her nisan-mayıs ayı geldiğinde yaptığın ziyaretleri “acaba ne zaman gelecek” diye bekler oldum. Bu sene biraz geciktin yalnız, hayırdır? Yoksa doktora gidip yeni teknolojilerden faydalanmamamı bozuldun? Yoksa bu uyguladıklarım yüzünden bir daha uğramayacak mısın bana?

Valla darılırım. Senin için papatya özlü kremli kağıt mendiller depoladım, mentollü selpaklar aldım. Her bahar olduğu gibi bu baharda “Geleneksel Kanyon’a Git Selpak Otomatından Hiçbir Yerde Satılmayan Selpak Cinslerinden Al” etkinliğimizi gerçekleştirmek için sabırsızlanıyordum oysaki. Ama bu sene sanırım ya gelmeyeceksin ya da gelip 1-2 gün yatıya kalıp gideceksin. Hey gidi günler hey… Bu aşının olmadığı zamanlar neymiş öyle? Gelir, günlerce kalır, gayrisafi millî hasılayı mendile yatırmamı sağlar giderdin. Burnumun ucu pancara döner, sesimse cinsiyetimin tersi akortta çıkardı. Hapşırma krizlerim yüzünden, o kadar çok “çok yaşa” alıyordum ki bir ara ölümsüz olabileceğim konusunda tereddüt ediyordum. En kötüsü de burnunum ucu bir süre sonra yara olur, bir de onu iyileştirmeye çalışırdım. Kısacası zincirleme trafik kazası etkisi yaratabiliyordum.

Ama bu sene, ilk kez bu sene, sevgili doktorumun takviyeleri ve aşılar sayesinde seninle görüşemedik. Umuyorum bir süre daha görüşmeyelim. Benden ve burnumdan ve en önemlisi burnumun ucundan uzak durduğun için sana teşekkür ederim.

Hadi canım kal sağlıcakla ve mümkünse gelme…

Öptüm bay!

Gül Fatma Koz

6 yorum:

5n k

Bence kesinlikle doktorunla alakalı değil, havalarla alakalı bu sene alerjinin olmaması. Zira ben de her sene bahar aylarını kabus gibi geçiriyordum ama bu sene bir farklılık var. Özellikle İstanbul'un havasında bu sene alerjiyi tetikleyen etkenler nedense çok az. 2 gün şehir dışına çıktım yine alerji krizlerine girdim ama İstanbul'a gelince düzeldi. Ve bu sene hiç ilaç da kullanmadım. Şaşırtıcı ama İstanbul'un doğası değişiyor sanırım...

Aslısın

:))) Allah da seni güldürsün, alerjin de senden uzak dursun.

Adsız

doktoru veya aşıyı, tedeviyi daha net ifade edebilir misiniz?

GFK

Yorum da bırakılabiliyormuş:) Ben ne bileyim arkadaşlar... Kusura bakmayın o sebeple, uyarmasalar hiç bakmazdım aşağılara...
5N K; Haklı olabilirsin. Bunu 1-2 kişiden daha duydum. Mesela bu sene polen uçuşması da görülmedi fazla değil mi?

Aslı; Amin canım, hep beraber gülelim...

Adsız; Doktorum benim çok farklı bir alanın uzmanı. Ağır bir rahatsızlık geçirdiğimden halen kendisi ilgileniyor tedavimle. Ama belirtmem gerekirse Yenek Koç, kendisi bir onkolog. Aşı da kortizon bazlı bir alerji aşısı. İsim vermeyeyim :))

5nk

Evet, bu sene hem polen pek yok hem de zaten bahar yaşanmadan direkt yaza girdik gibi. Neyse önemli olan sağlımızın yerinde olması. Sağlıklıysak problem yok :)

GG

ayyy nasıl polen yok ayol, öldürüyordu beni bu sene de hainler. doktor yaşamamın mucize olduğuna yönelik imalarda bulundu da öyle tedaviye başladık.

kırmızı burnuma, kavlayan dudaklarıma veda partisi verdim geçtiğimiz haftalarda ve öptüm polen yanaklarından. nefes alabiliyorum artık yiffu :-)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO