8 Ocak 2010 Cuma

Sevgili Yorgana Kılıf Geçirme Eylemi...

Sevgili yorgana kılıf geçirme eylemi,

Sana açıkca, kısa ve net olarak bir şey diyeceğim, sonra vay efendim arkamdan konuştular, dedikodu yaptılar deme. Senden nefret ediyorum. Açık ve net. Hatta tiksiniyorum. Bize gerçek hayatta ne katıyorsun asla bilemiyorum.
Bak 2010'a girdiğimiz şu günlerde hala senle uğraşıyoruz. Sen kimsin ki benim hayatımdan 20 dk çalıyosun! Kimsin sen?! Benim işim var gücüm var arkadaşım, hiç kusura bakma ama senden daha önemli biriyim ben. Her bu işle uğraşmak zorunda kalan insan senden daha önemli, lütfen zamanımızı çalma artık.
Mesela ilk seferde pıt diye girsen, yine bu kadar sinirlenmeyeceğim ama her seferinde sürekli başka yerinin oynaması, bir gece uyusak hemen kayman falan ben bunlarla uğraşamam eylem!

Hadi canım, git kendine hemen bir teknoloji bul, bu vakit çalmayı da kaldıralım artık hayatımızdan. Bulursan söz konuşmicam arkandan. Valla.

Öptüm bay!

e.

4 yorum:

os

Perde takmamış insan çemkirmesi bu...

εzgi

Olur mu? Onu da yaptım ama doğru, o da bir o kadar korkunç bir başka mektuba artık (:

ziggytheking

Kılıfın ters çevrilmesi, köşelerden tutularak yorganın içeriye salıverilmesiyle altından kolayca kalkılır. Anneler bu işleri çok iyi bilir.

Amatör fotoğrafçı için yazı arıyorum. Yakında gönderirim :)

eda demir

dogru diyosun os. o da buyuk dert.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO