20 Ocak 2010 Çarşamba

Sevgili Facebook Önerileri...


Sevgili Facebook önerileri,
Devamlı olarak hiç tanımadığım ve hatta tek bir ortak arkadaşım bile bulunmayan kişileri arkadaş olarak eklememi öneriyorsun. Öneri kutucuklarını kapatsam bile, istikrarlı bir biçimde yeni insanlar bulup onları sıralıyorsun pek sevgili Facebook önerileri. Sınırlarının ne olduğunu anlayabilmek için gerizekalı gibi sürekli kutucukları kapatıp önerilerinin son bulmasını bekledim. Ama ben bıktım sen bıkmadın, yapay zekalı şey seni! Ama asıl merak ettiğim, bana bu insanları önermene sebep olan yapay zekan acaba beni kimlere önermeni emrediyor? Ben önerilerini reddettikçe, sen hırs yapıp beni daha çok kişiye mi öneriyorsun da arkadaşlık isteği gönderen alakasız zevatların ardı arkası kesilmiyor? Ayrıca son zamanlarda arkadaşlık isteğini kabul etmediğim insanlara; beni asosyallikle, yeni insanlar tanımaktan korkmakla suçlamayı da önerdiğini düşünmeye başladım. Sana son olarak bir çift sözüm var pek sevgili Facebook önerileri: böyle yapma.

Öptüm bay.
jokerler adına Irmak

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO