6 Ocak 2010 Çarşamba

Sevgili Troll/Fake Karakterler ya da Bu Karakterlerden Açmayı Düşünen İnsanlar...

Sevgili Troll/Fake karakterler ya da bu karakterlerden açmayı düşünen insanlar!

Kısa bir sözüm var size.
Lütfen yeterince zeki ve Türkçeye hakim değilseniz, hiç bu işe girişmeyin. Anlıyorum bir an aklınıza şahane bir fikir geliyor (ya da şahane olduğunu düşünüyorsunuz) o hevesle açıyorsunuz bir karakter, sonra yediğiniz ilk lafla hevesiniz kırılıyor.
Bir örnekle pekiştirelim, Tanrı diye bir kişi açmak istediniz ama Türkçe yazamıyorsunuz. Fikrin birçok kez yapılmış olmasını geçtim, daha Türkçe yazamıyorsunuz. Sizce oldu mu? Cuh olmadı.
Troll'lere gelince, çok eğlenceli olduğunu biliyorum ama yeterince dayanıklı ve hazır cevap değilseniz, boşverin. Bir sahil kasabasına taşının.
Bu kriterlere sahip her Fake ve Troll'ü çok sevdiğimi belirtmekten gurur duyarım.

Kalitelilerinizi öptüm bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO