9 Ocak 2010 Cumartesi

Sevgili Bira - Patates ikilisi

Sevgili Bira - Patates ikilisi,

Siz nasıl bir çiftsiniz ulen ? Güzel olduğunuz gibi ukalalığın yanında dehşet derecede müptela olunasısınız. Nedir bu insanlığın sizden çektiği. Soğuk bir biranın yanında iki fıstık iş görürdü eskiden halbuki. Bu kızarmıs, sıcacık, uzun, bazısına göre elma bazısına göre parmak. Bir patates bir bira bir patates bir bira.... Nasıl da leziz.

Hıııı güzel tabi. Dünya size güzel. Kim yakacak o alınan kalorileri kim ha kim? Şişkinliği zaten geçtim. Nedir o 3 adet 70'likten sonra karında oluşan şişliğin adı? Sorarım size.

Patatesten pilatese geçiş sürecinde yanımızda olabilecek misiniz? Hiç sanmıyorum ve bundan sonra da size kanmıyorum. Patatesten de pilatese geçiyorum ulen.

Uzun bir süre görüşmemek üzere

Yemem ama,

Öperim, bay.

Nursel Dokuzlar

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO