4 Ocak 2010 Pazartesi

Sevgili Sanal Bebeğim Muk...


Sevgili sanal bebeğim Muk,

Canım kızım, seni besledim, sevdim, suyunu yemini hiç eksik etmedim. Sana gerektiğinde "güzel kızım benim iyi misin? oy yerim ben seni" gibi sevgi sözcükleri söyledim. Geceleri onla uyu diye sana yumuşak aslanlı oyuncak aldım. Ara sıra arkadaşında kalmak istedin, hemen izin verdim. Oyunlar oynadık beraber.
Önceleri bir bulut gibiydin, yerlerde yuvarlanıyor, arada tıplıyordun. Gülünce çok tatlı oluyordun. Büyüdün 1 yaşına geldin kızım. Sağolasın emeklerimin karşılığını vermeye çalıştın. Kafan başın yerinde, yerden böcek geçtiğinde bakmıyorsun bön bön.
Ama sevgili kızım çok çirkinsin be! Önce büyüdüğünde kanatlarını görünce bir heyecanlandım, "ay ne hoş" dedim ama her şey o Umut Sarıkaya çizimi dudaklarına kadardı. Iyy. O ördekimsi halin kime çekti hiç bilemiyorum. Beşik kertmen bile emo ve obez olmak dışında gülünce falan sevimli oluyor.
Ah be kızım, artık resmen suratına bakamıyorum, demin boş yere mızıkladın diye yedin azarı. Artık "güzel kızım benim.." le başlayan cümlelerim bitti.

Umarım bu bir ergenlik çirkinliğidir Muk. Eğer değilse biraz daha büyüyünce estetik ameliyatı düşünsek iyi olur. Ama önce ben bir Ayşenur Yazıcı'yı arayayım.

Zorla öptüm bay!
e.

Not: Fotoğraf temsilidir. Dudaklar aynı ama, sevgili Muk'un iki boynuzu ve kanatları da mevcut. Ayrıca takdir edersiniz ki kendisi 8 bit.

1 yorum:

lunchweek

Umut Sarıkaya dudaklı da olsa, insan insandır.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO