17 Ekim 2009 Cumartesi

Bana bak Jens Lekman...

Bana bak Jens Lekman,

Bu yaptığın ayıp değil mi? Pocketful of Money'i yazdığın güne lanet eder oldum! Bak Amerikalı'lar gibi konuşmaya başladım, yazık günah değil mi bana?
Senin şu şarkıyla tanışmamız pek özel olmadı, diğer şarkılarının içinde bir yerdeydi, aylar sonra bir sabah kafamda bilmediğim bir şarkının melodisi çalıyordu, kalktım baktım seninkiymiş, dinlemek istemekten uyuyamamıştım o gün. İşte o gün verdin zehri, bok adam. Haftalarca sürekli onu dinledim. Sonra duruldum.
Ama geçenlerde yine bir sabah o pis şarkın kafamda çalıyordu!! Yeter artık ulan! Last.fm'ime bakan beni paragöz biri sanıcak. ITunes'um bana seni 71 kez dinlediğimi söylüyor, yeter ama canım kardeşim. Arada çaça diyorsun, çaça yapmak istiyorum; spagetti diyorsun, canım onu çekiyor. Nedir benim senden çektiğim? Hayır sokak ortasında bağırarak söylemek istiyorum bu şarkıyı, deli demezler mi?
Yazmayacaksın arkadaşım artık böyle şarkılar! Ağır konuşurum, rencide ederim seni!

Seni öptüm, şarkını öpmedim ama artık bay lütfen...

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO